08 december, 2014

Winter - New items


Mijn vakkenkast haal ik soms leger, soms zet ik 'm voller en af en toe verschuif ik alles weer naar een nieuwe plek. Dit laatste deed ik de afgelopen maand. Ik had al een tijdje wat mooie items in huis waar ik nog een goede plek voor zocht. Die heb ik inmiddels gevonden.

Het koperkleurige huisje van Flying Tiger - o.a. ook te vinden op de fijne blogs van Joriann & Last days of spring - heeft nu een prominente plek in het midden van de kast. In het 'kooitje' staat een zingend vogeltje - waar het eindeloze gekwetter inmiddels van uitstaat - van Pols Potten. En een mini cactus van porselein die ik in Haarlem heb gekocht in de zuiderstraat. Ik ben de naam van de winkel kwijt. Iemand?


Ook heb ik eindelijk een fijn fotolijstje kunnen vinden voor deze -voor mij - belangrijke foto . Het lijstje komt bij de Xenos vandaan. Het plantje heb ik gekregen bij de laatste bloggerslunch deze heeft een mooi plekje in de kast weten te bemachtigen.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...