17 december, 2014

Inzicht - Slaapkamer taferelen

Salontafeltje € 50,- via via gescoord | Bed & dekbed Ikea | Borstel & spiegel van oma | Body mist, Rituals

TIP: Vandaag is de laatste dag dat je mee kunt doen aan deze fijne giveaway!

Deze keer wil ik een stukje slaapkamer met jullie delen. Ik heb al eerder over mijn kledingkast en make-over van de slaapkamer (inmiddels twee keer want ik ben snel verveeld) geschreven. Sinds kort heb ik deze parel naast mijn bed staan. Ik was al zo lang opzoek naar precies zo'n kaptafel. Mijn moeder zag 'm ergens staan (lees: bij iemand thuis) en vond dat het wel wat voor mij was. Via de app kreeg ik een fotootje binnen en voordat ik het wist was ik de nieuwe eigenaresse van mijn spiegeltje aan.. uuh tegen de wand.

Tak ui het bos, gedroogd en wit geverfd | Jasje, IJ-Hallen

Bij het raam heb ik een wit geverfde tak hangen die ik ooit voor een opdracht maakte. Hier hang ik mijn kettingen & sjaaltjes op en kleding die ik nog een keer aankan. Heel handig, zodat het lekker kan luchten. Er liggen ook nog stapeltjes boeken te wachten om uit gelezen te worden, daar ben ik namelijk niet zo goed in. Wel hou ik van gedichtjes schrijven. Ook lees ik heel graag gedichtjes. Vandaar dat het 'Die van die van u' bundeltje bovenop ligt. Hier lees ik graag uit en bij gebrek aan kleine kids lezen ik en vriendlief elkaar ook voor uit deze prachtige bundel.


4 opmerkingen:

  1. Mooi die tak. Ik hang mijn kleding meestal aan de gordijnrails als het nog moet luchten. Veel minder charmant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi hoor, schitterend om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...