14 november, 2014

Sfeer - Herfstig

 Zeefdruk, Sukha Amsterdam | theepot, het filiaal | broodtrommel, gekregen van mam | bos takken, kofferbakmarkt | sigarettenkast, Marktplaats 

Inmiddels is mijn fiets in Amsterdam al zo'n 2 keer gejat en afgelopen week weer meegenomen door de AFAC. Om mijn fiets op te halen moest ik naar een industrieterrein vlakbij Sloterdijk. Na mijn fiets te hebben opgehaald fietste ik in de kou naar het centrum van Amsterdam. Omdat ik zo'n stuk had gefietst en de hele ochtend al onderweg was om bij het industrieterrein te komen vond ik dat ik een echte Sukha verdiende. Met dat vooruitzicht gingen de laatste 10 minuten heel prima op mijn verbogen opoe fiets. 

Eenmaal aangekomen op de Haarlemmerstraat 110 heb ik mij eerst even vergaapt aan alle mooie items in de Sukha store. Ik vind alles daar zo mooi *zucht*. Een tijdje geleden knipte ik uit de Flow al een pagina uit met daarop een gedichtje van Sukha en hing deze boven ons bed. Zelf schrijf ik ook graag gedichten en sinds Sukha met hun gedichtjes begon ben ik al fan! Inmiddels hangt er een zeefdruk van 'Thuis' in onze woonkamer. Zo'n pagina uit de Flow is leuk natuurlijk maar het is ook wel eens fijn om de makers zelf te belonen voor hun mooie werk. 

Als je in de buurt bent bij de Haarlemmerstraat is het zeker de moeite waard om eens naar Sukha te gaan. En op de Haarlemmerstraat zitten nog veel meer leuke winkeltjes.


 Katoen takken in een vaas van mijn groene glas verzameling | lijst, Ikea | poster, Sissy Boy

Verder heb ik deze maand weer nieuwe takken en bloemen in huis gehaald. De katoentakken vind ik zo mooi. Ze geven warmte door hun kleur en wollige gevoel. Eigenlijk vind ik dat ze het hele jaar mooi in huis passen, maar nu krijg ik steeds meer het echte herfstgevoel in huis. Er liggen hier en daar ook al wat kastanjes in huis.

Alstroemeria is naast de Lelie mijn favoriete Bloem (m.u.v. mijn echte Bloem natuurlijk).

3 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat je jezelf trakteert. Ik vind de creaties van Sukha geweldig. De poster is trouwens ook erg mooi. Prettig sfeertje zo met die takken.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi heel goed! Sukha is een prachtig en sterk concept :) mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...