18 oktober, 2014

Sfeer - Fijn plekje




Dit hoekje van ons huisje vind ik fijn, en dan gewoon om naar te kijken. Zelf zit ik er namelijk bijna nooit. Boter is 'owner' van de stoel en Bloem van het kleedje eronder. Ook al daagt Bloem Boter vaak uit om haar er gewoon even vanaf te pesten. Ik ben gelukkig nog wel degene die het mooie paarse kleed vaak gebruikt wat over de stoel ligt. Deze hebben we meegenomen uit Indonesië. Ik was er gelijk verliefd op en heb er dan ook twee gekocht om er één cadeau te doen aan Eef voor haar verjaardag.

Het stoeltje scoorde ik bij het filiaal waarover ik in het begin des dagen van dit blog over schreef. Het 'neppe' schaapkleedje spaarde ik bij elkaar van Zooplus punten, dus eigenlijk heeft Boter ook alle recht om deze in beslag te nemen. 

Heb jij ook zo'n plekje in huis wat je rust geeft maar waar je eigenlijk nooit zelf zit?

Cutiepie!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...