24 oktober, 2014

IJ-Hallen - Shoplog Samenvatting

 Kleding van o.a. Junarose, Zara, TOPSHOP, HEMA & Very by Vero moda
Begin oktober was leuk op de IJ-Hallen. Ik schrijf in deze blog een samenvatting van alle andere maanden. Ik weet nu al niet meer wat ik welke maand heb gekocht ;-) Aankomende zondag sta ik zelf weer in Hal 2 met heel veel mooie kleding en mijn schoonzusje zal mij vergezellen met al haar items. Bij veel van haar items zitten de kaartjes zelfs nog aan de kleding! Waar we te vinden zijn vind je onderaan in dit blog.


Afgelopen keer heb ik alleen maar favo's gescoord. Wel wat duurder dan dat ik normaal uitgeef maar nog steeds alles per stuk onder de €10,- Ik kocht een prachtig nieuw vest (met de witte bloemen) van Junarose. Junarose is eigenlijk een plus size merk maar ik vind het altijd zo mooi dat een vest prima kan. Oversized mag! Ook kocht ik een mooie wollen jas waar ik enorm blij mee ben, deze zag je voorbij komen in mijn outfit post van woensdag. Ik vind alle items weer zo fijn! Op de één of andere manier sta ik de laatste tijd wel in majeur stand. Normaal hou ik enorm van kleurtjes, maar ik heb de afgelopen tijd veel zwart & grijs gekocht. Het zal de tijd van het jaar wel zijn. Mijn favo nieuwe ketting; Meneer kakkerlak is in ieder geval paars/roze.

Zie ik je aanstaande zondag? Hal 2, kraam: 686

Wat is jouw favo item?

4 opmerkingen:

  1. Mooie items heb je gekocht zeg! Ik moet daar ook echt eens heen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met de verkoop morgen! En wat heb je een prachtige dingen gekocht de vorige keer <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de succeswens de verkoop ging goed!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...