16 oktober, 2014

Hello again!

Mijn nieuwe 'tijdelijke' werkruimte in Castricum
Hallo lieve lezer! Het is enorm stil geweest op 21lampshades. 17 augustus vertrok ik voor een paar weken naar IndonesiĆ«, waardoor en geen blogs in de planning stonden. Bij terugkomst viel er een 'figuurlijke' bom op me. Ik werkte gelijk 24/7. Gelukkig was ik wel met fijn werk bezig! Een mooie productie voor de kersteditie van Buitenleven, welke 14 november in de winkels ligt! Omdat ik nog drie dagen vast werk heb werden het drukke weken. Het lukte me niet om me er toe te zetten mijn blog weer op te pakken en bij te houden. 

Sinds 1 oktober heb ik een nieuwe tijdelijke werkruimte in het bos en sinds deze week is deze helemaal in gebruik! Yes, ik kan de tijd en rust weer vinden om te schrijven over interieur en mode die mij persoonlijk bezighoud en die ik graag met je wil delen. 

Heel klein kijkje in de keuken

Ook ben ik wel alle maanden naar de IJ-Hallen geweest! De stills van mijn gevonden items ga ik daarom deze drie weken inhalen. Maar eerst wil ik jullie kennis laten maken met de werkruimte! Het pandje is een oud theehuis welke middenin de natuur staat en in opdracht van Koning Willen de eerste is gebouwd. We (ik zit hier samen met de twee mannen van  Publ media) weten nu al  nu al dat we max. tot februari hier kunnen blijven. Erg jammer, maar we genieten voor de time being. Daarna vinden we vast weer een mooi plekje.

Het is fijn weer terug te zijn! 


4 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer terug bent! Ik volg je blog al vanaf het begin. Ben zelf ook een blog gestart en vind jouw blog zeer inspirerend!
    Groetjes,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik heel leuk om te horen Yvette! Jouw blog ziet er heel mooi uit en ik ben dol op lekker eten. Komt dat even goed uit :-)

      Verwijderen
  2. leuk dat je er weer bent in blog wereld! :D Ben benieuwd naar je productie in buitenleven, ga zeker gluren hoor als het uit is!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Er staan veel leuke en makkelijke DIY's in.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...