31 oktober, 2014

DIY cadeau - Kattenmandje


December, januari & februari zijn de drukste en gezelligste maanden voor ons. In december zijn vriendlief zijn broer, moeder en ons kleine nichtje jarig. We hebben Sint, Kerst en Oud & Nieuw. In januari & februari zijn zo ongeveer al onze vrienden jarig + mijn mams en wijzelf. Dit omvat nogal wat cadeautjes! Wij zijn dol op cadeautjes geven en natuurlijk ook krijgen. Wij proberen vaak zelf cadeaus te maken.


Voor onze vriend Remko die net een nieuwe vriendin (lees: poezenbeest) had gekregen maakte ik een kattenmandje. Bij de kringloop kocht ik een oud hobbelpaard en een koffertje (helemaal in Remko stijl) en ik naaide een kussentje van mijn Art deco stof (ook helemaal Remko). De onderkant van het hobbelpaard bevestigde ik aan de koffer en ik legde de bodem en het kussentje er weer in. Nog wat kattensnoepjes en speeltjes en het cadeau was helemaal leuk voor de nieuwe mevrouw en Remko natuurlijk ;-). 

Helaas is mevrouw nogal een bangeschijter en durf ze niet op het mandje te klimmen. Mijn ultieme truc om haar toch op het kussentje te krijgen; Valeriaan. Dus geen 'kattenkruid' (weinig Valeriaan), maar het echte werk. Nee hoor, mevrouw bleef mooi achter de gordijnen. 

Remko maakte deze week 's avonds wel deze foto. Betrapt! 



4 opmerkingen:

  1. hoe cute is dit dan! Alleen zouden mijn katten ook te eigenwijs zijn, die liggen overal behalve op de plekjes die ik speciaal voor ze maak.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I know the feeling! Wat helpt is om het plekje dat je voor ze maakt af en toe te verhuizen naar een andere hoek van de kamer. Dan voelt het weer nieuw aan en moeten zij het zich eigen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha betrapt! Katten zijn zoooo eigenwijs :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...