16 juli, 2014

Woensdag still - Giveaway Consol Solar Jar

Het is zomer, en daar horen gezellige avonden in huis en de tuin bij. Uiteraard met wijn, hapjes en sfeerverlichting. Nu kan je het grote tuinlicht aandoen maar met deze weckpot die oplaad op zonlicht en 's avonds aangaat door middel van een kliksysteem zit je alle zomeravonden 'gebakken' Nog een olielampje en een paar kaarslichtjes erbij Voilá.

Ik kreeg de weckpot thuisgestuurd om te proberen en ik ben meer dan enthousiast! Het materiaal is enorm stevig, de pot is groot en je kan er allerlei leuke dingen indoen. Ik heb er bloempjes uit de tuin in gedaan. Eigenlijk weet ik niet zeker of dat de bedoeling is vanwege het vochtgehalte in de pot, maar ik schroef de pot een beetje open zodat er nog lucht bij komt en zelfs dan kan je het kliksysteem nog omzetten en het licht aandoen.

De Consol Solar Jar is bedacht om als lichtbron te fungeren in de stroomloze gebieden van Zuid-Afrika. Het wordt daar dan ook geproduceerd en heeft inmiddels voor 25 fulltime banen gezorgd. En niet alleen de banen zijn mooi meegenomen, het glas is ook nog eens 100% recyclebaar en 70% van het materiaal wordt plaatselijk gewonnen.

Het mooiste lichtpuntje van deze blog is nog wel dat ik er één mag weggeven.

Dit is wat je er in drie stappen voor moet doen:


---> Volg me via bloglovin

---> Like mij op FB of volg me op Instagram

---> Laat een reactie achter op dit bericht en vertel waarom jij de Consol Solar Jar wilt winnen.


Je kunt reageren t/m 30 juli.



14 opmerkingen:

  1. Wat een leuk initiatief zeg! Ik vind het vooral heel erg gaaf dat er 25 fulltime banen van zijn! Ik volgde je al via Bloglovin (sabineoudt@hotmail.com) en ik like je nu ook op facebook (Sabine Corazon Oudt)!
    Ik zou graag zo'n leuke weckpot willen willen omdat het me heel gaaf lijkt om zoiets in je tuin te hebben staan en er daardoor ook aan vrienden en familie een concreet voorbeeld van dit initiatief in Zuid-Afrika kan laten zien en stiekem natuurlijk ook omdat het gewoon een heel mooi ding is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave weckpot! Vooral tof dat dit product werkgelegenheid oplevert, dat zorgt dat 25 gezinnen een betere toekomst hebben. Dan kijk je toch heel anders naar je lampje! Wij hebben vorig jaar een huis gekocht, en zijn sindsdien aan het verbouwen. Nu is de tuin aan de beurt. Dit lampje zou de kers op de taart zijn!
    Ik volg je al een tijdje op Bloglovin, nu ook op facebook :)
    Groetjes, Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, dat lijkt me superleuk!
    Een goede vriend van me is net gestart met het aanleggen van zijn tuin,
    en deze lichtgevende weckpot zou een erg leuk cadeautje zijn bij de inhuldiging ervan :).
    Nu nog beslissen wat voor leuks ik er zou instoppen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er wel geweldig uit zo zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke lamp! Ik zie 'm zo staan op onze tuintafel, of op het muurtje... Ik vind de vorm van weckpotten altijd al mooi, maar wat deze lamp helemaal bijzonder maakt is het verhaal er achter. Ik ben 1x in Zuid-Afrika geweest en de mensen daar hebben zo'n indruk op me gemaakt. Ze zijn zo positief, dat is prachtig om te beleven. Ik maak graag kans op deze lamp.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh die is super, een geweldig idee en initiatief!! Ik doe graag mee....voor mezelf, mag dat ook? Ben bijna jarig, leuk voor het feestje buiten ;-)
    Ga je volgen op bloglovin en volg je al op IG

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk dat jullie meedoen! Who's next? :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind 'm superleuk! Ik heb 'n piepklein plaatsje, dat probeer ik op te fleuren met bloemen en gezelligheid, dit zou een zeer positieve bijdrage leveren aan de sfeer! Echt heel erg leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love it! Super leuk voor in de tuin! Of volgende week mee op kampeer vakantie?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk zo'n jar. Zou leuk zijn in mijn kamer dat ik aan het inrichting ben! Bloemen met sfeer. I like. Ik volg je al op Instagram en nu ook op Bloglovin en FB. Succes met de actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh...nog net op tijd! Als echte garden geek vind ik dit natuurlijk een geweldig concept. Puur natuur en ziet er heel mooi uit met je prachtige bloemenmix...wil ik ook! :)) x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt allemaal voor de super leuke reacties! En trommelgeroffel... Zaterdag maak ik de winnaar bekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...