04 juli, 2014

Binnenkijker - Bij mij!

Magazine: Cosmopolitan | Fotografie Elisah Jacobs | Tuin foto door mij

De binnenkijker van ons huisje staat deze maand in de Cosmopolitan, inclusief Shop the look! Het is echt zo leuk om foto's van ons huisje in een magazine te zien staan. Heel gek, net alsof ik er zelf niet woon. Maar niets is minder waar en zelfs Bloem heeft een ereplekje op de linkerbladzijde gekregen! 

Elisah kwam in februari al bij ons fotograferen voor deze zomer editie. Erg leuk is dat het kleine beeld van de tuin van mijzelf is. In februari was het natuurlijk nog veel te kaal. Maar stiekem mag natuurlijk niemand dat weten ;-)

De shop de look vind ik ook erg tof geworden. De blauwe stoel en het kussen zijn mijn favorieten. Ik vind het grappig dat de letterbak in een hartvorm is gebruikt, die zou ik nou zelf nooit uitkiezen maar is natuurlijk geinspireerd op mijn vakkenkast! 



Elisah in actie!

Ben je benieuwd hoe de serie er in het echt uit ziet? Je kunt de Cosmopolitan nog een paar weken in de winkel halen. Meer lezen en zien dan alleen wat er in het magazine staat? mijn huisje staat deze hele maand op de voorpagina van Elisah haar blog interiorjunkie.nl met nog meer van het interview en nog meer foto's.

7 opmerkingen:

  1. Super leuk interieur. En lijkt me echt leuk om je interieur in een tijdschrift te zien ;).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Farah, het is inderdaad heel leuk om het zo in het magazine te zien! Wel enorm gek, omdat het net iemand anders huisje lijkt ;-)

      Verwijderen
  2. Wat cool!!! Ik heb net even op interiorjunkie gekeken en zag er super leuk uit (leve Bloem, haha) Het traphek is echt geniaal bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Stukje op Interiorjunkie vind ik ook erg leuk. En dan inderdaad Bloem die steelt de show op elke foto. Trotse baasje

      Verwijderen
  3. Super leuk om bij je binnen te kunnen kijken. Ziet er prachtig uit en lekker creatief ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci Souraya! Heb je gemist bij de bloggerslunch.

      Verwijderen
  4. Superleuk, wat een fijne stijl heb je, brengt mij meteen inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...