29 juni, 2014

Zondag - Poes at home #12 Liefde




Ik ben verliefd op deze foto. Hij is alweer wat ouder en vrienden van mij kennen 'm waarschijnlijk al, want toen we de foto maakte heb ik 'm op facebook gedeeld, Gewoon omdat Bloem naast Gerald ook mijn grote liefde is. Ze kan zo enorm lief zijn. En het leuke vind ik dat ik het nu ook met je kan delen. Want normaal zien alleen wij (ik & vriendlief) hoe schattig ze is. Hopelijk vind ze mij net zo lief, je weet het maar nooit. Misschien is ze wel alleen zo schattig voor haar brokjes ;-)

6 opmerkingen:

  1. hahaa, wat een lieve foto, dat hoofdje van Bloem <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nahw, wat verschrikkelijk lief! De kleuren zijn ook heel erg mooi op de foto, heel erg gaaf! (: X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo wat cute!!! Ik wil dit ook met Hummy :D Misschien kijkt ze dan een keer wel lief op de foto, ze heeft namelijk zwaar patent op chagrijnig kijken wanneer ik haar op de gevoelige plaat wil vastleggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Chagerijnig kijken kan ook heel leuk zijn. Bloem kijkt ook een beetje van: Moet dit nou? haha!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...