01 juni, 2014

Zondag - Poes at home #11 Uitgerust

Gaaaaaaaaap, ontwaakt uit lenteslaap!

Deze maand wordt een wervelwind en dan vooral ik mijn eigen leven. Volgende week ga ik namelijk afstuderen op de Vogue akademie, je begrijpt drukke weken komen eraan. Ook heb ik hele leuke opdrachtjes lopen en ben ik natuurlijk elke week paraat als kaasmeisje.

Afgelopen week was het iets stiller op dit blog. Dit kwam door onze welverdiende vakantie naar Frankrijk -waar het overigens niet veel beter weer was dan hier- maar wel super gezellig. Hier en daar een lekker wijntje & kaasje en ik ben gelukkig en nu dus lekker uitgerust voor de drukke tijd. Meer over de vakantie later op dit blog. Houd in ieder geval mijn IG in de gaten voor alle leuke updates over de vakantie, zoals Gerald die 24 km per uur haalde nadat hij een snelheidsbord voorbij rende.

De poesjes zijn in ieder geval weer blij dat we thuis zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...