25 juni, 2014

Woensdag still - Fleurig cadeau


Lieve volger, I'm back! Na anderhalve week van stilte weer een blogje. Ik voelde me uitgeput de afgelopen week. Van de drukke periode daarvoor en de drukke periode waar ik nu in zit. Mijn eindexamen was echt een afsluiting waarna ik even bij moest komen. Vanaf deze week probeer ik weer langzaam op gang te komen met mijn blog. Want schrijven, bloggen, mooie dingen maken en inspiratie geven vind ik het leukste om te doen. 


Op het moment zit ik middenin een grote productie voor een leuk magazine, waardoor er nog steeds weinig tijd overblijft. Mijn werk als kaasmeisje gaat natuurlijk ook gewoon door ;-) Er zijn wel allemaal leuke dingen gebeurt deze week! De binnenkijker die door Elisah a.k.a interiorjunkie werd geschoten in ons huis staat deze maand in de Cosmopolitan. Zodra ik 'm binnen heb blog ik daar natuurlijk over. Van mijn lieve vriendin Evelien -die jullie kennen van blog over Eef's huis- kreeg ik een prachtig en bijzonder cadeau voor mijn afstuderen waar ik zo snel mogelijk over ga bloggen, maar dat cadeau moet eerst een ere plekje in huis krijgen! We hebben geboekt voor Indonesiƫ, jaaaaaaa! Hoe bedoel je enthousiast? We gaan naar Bali, Lombok en de gili Islands. Als jullie tips hebben hoor ik het heel graag. Wel leuke budget tips natuurlijk, vooral tips voor hutjes langs het strand zijn zeer welkom :-) Dream coming true.

En dan natuurlijk waar deze woensdag still om gaat! Gisteren werd ik gesmst door mijn lieve vriendin Chantal of ik ook buren had die Brantjes heten. Kijk, nou heb ik goed contact met de buren -dat moet ook wel want ze nemen altijd mijn pakketjes aan en geloof me, die krijg ik veel als stylist- maar alle achternamen weet ik niet. Ik ben namelijk een draak in namen. Voor en achternamen dus als ik je naam niet onthou, het ligt niet aan jou. Anyways toen ik thuis was zag ik een briefje in de bus dat er een pakketje was afgeleverd op nummer 12, kijk dat zegt me meer. Ik liep vol verwachting naar de buurvrouw en kwam de grote 'lichte' doos ophalen. En zei tegen de buurvrouw: 'Nou ik ben heel benieuwd' waarop de buurvrouw zei: 'Nou meid, ik ook'. Ik heb haar dan ook beloofd te laten weten wat er in de grote doos zat. Ik tilde de doos naar mijn voordeur en bracht 'm naar binnen. Toen ik erin keek, viel ik stijl achterover; was dit echt voor mij? Ik geloof dat ik nog nooit zo'n mooie bos bloemen heb gehad die ook nog eens helemaal bij mij past! En ik heb al zeker nooit een bos bloemen via de post gehad. Lieve Oskar en Chantal, ik heb het jullie gisteren natuurlijk al verteld. Maar wat een geweldig mooi afstudeercadeau! Echt onbeschrijfelijk lief. 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...