04 juni, 2014

Woensdag still - Favo vakantie items


Mijn favoriete items meegenomen uit Frankrijk en gekregen uit Zwitserland. Twee vrienden die we in India hebben leren kennen wonen in Zwitserland en ze namen o.a. de heerlijke Avocado shampoo en chocola mee voor ons. Ook nog speciale zweedse worstjes maar die waren de volgende dag alweer op de barbecue verorberd.


Het knalroze WC papier vind ik echt te gek, volgens mij vind je dat hier niet zo snel en in Frankrijk hebben ze roze in 10 verschillende tinten. Van WC papier naar eten. Pannenkoeken maak ik altijd met mijn eigen recept maar op de één of andere manier zijn de crêpes uit Frankrijk toch altijd het allerlekkerst, zelfs als het uit een pakje komt. De verpakking hebben ze inmiddels veranderd en is veel minder mooi, maar gelukkig heb ik het wel kunnen vinden en voor de mooi had ik het zakje nog bewaard van vorig jaar. 

Pineau des Charentes hebben we ontdekt toen we een paar jaar geleden met Curlpower's Dani & Jonas met oud en nieuw op een Franse boerderij logeerde. Een mevrouw die daar ook logeerde attendeerde ons op dit prachtige drankje. En ja, het is heerlijk! Wij kunnen weer even vooruit.

2 opmerkingen:

  1. Ohja, dat drankje! Die was ik helemaal vergeten, maar zooo lekker! En dat roze wc-papier is te gek :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk! :-) Wat een fijne oud en nieuw was dat!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...