14 juni, 2014

Outfit post - My new best friend

Tas van Herschel via thelittlegreenbag.nl | broek  € 1,- IJ-Hallen | sneakers All★stars via sarenza.nl | crop-top vorig seizoen H&M
 
In de zondag post van 25 mei schreef ik al over mijn nieuwe aanwinst; mijn nieuwe Herschel tas waarvan Bloem (de poes) gelijk de bijgeleverde shopper als 'eigen' maakte. Het 'city'-model wilde ik al een half jaartje, maar aangezien ik de tas eerst wilde proberen, nog even moest sparen en mijn favoriete dessin uit wilde zoeken duurde het even voordat ik de tas ook echt kocht. 
 
Op een zaterdag ben ik eerst gaan kijken in Haarlem met de intentie de tas ook daadwerkelijk te kopen. Helaas vond ik net niet het juiste model in de kleur en het dessin wat bij mij paste. Omdat ik niet te overhaast de zwarte versie wou nemen, keek ik online verder. Ik kwam bij enorm veel webshops terecht maar heb de tas uiteindelijk bij the little green bag besteld. De tas was vliegensvlug binnen en inmiddels elke dag in gebruik. Extra leuk weetje, ik kreeg ook nog een handgeschreven kaartje bij mijn bestelling!

Wat een verlichting, eindelijk kan ik mijn laptop op een normale manier meenemen en er past ook nog makkelijk een boek en wat andere vrouwenrotzooi in ;-). Vandaag ging ik ermee op stap - zonder laptop natuurlijk - naar Convoi de Fête in Wijk aan Zee waar allerlei rollende keukens staan en live muziek wordt gespeeld. Je kunt er dit hele weekend nog genieten tot 22.00 's avonds!

Omdat ik de tas op de foto goed tot zijn recht wou laten komen, maakte ik onderweg voor het eerst een outfit post. Lekker casual maar eigenlijk vrij bijzonder, aangezien ik bijna nooit een spijkerbroek draag. Ik ben heel benieuwd wat je ervan vind en of je het leuk vind vaker een outfit post voorbij te zien komen.




8 opmerkingen:

  1. Wauw, super mooi! En wat een leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Iris! Zeker meer outfit posts doen, ook met je IJhallen vondsten:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tas!!! Leuk dat ik deze variant nog niet heb gezien! En wat zit je haar mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaahhh, gaaf! Ik heb zelf ook een herschel, maar deze is echt prachtig! X

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...