03 juni, 2014

Binnen bij - Eef's huis #1 Grafische kunst

Boven de bank een balk en daarop eigen ontwerpen + prachtplaatjes van the Otherist Eef's lievelingswinkel

Net voor mijn vakantie was ik op bezoek bij vriendin en grafisch ontwerpster Evelien Cornelissen om foto's te maken van haar huisje. Mijn eerste appartementje -inmiddels alweer 7 jaar geleden- was de flat naast haar. In die tijd wilde we allemaal op onszelf en zo schreef Eef zich ook in nadat ze vaak bij ons over de vloer was geweest. Binnen een paar maanden had ze ook zo'n pittoreske woning en inmiddels woont ze er nog steeds fijn. Stiekem ben ik soms een beetje jaloers, want wat was het een fijn huisje.

Het huisje van Eef is gezellig ingericht met allerlei leuke kunst, pamfletten,
nieuwsberichten en mooie vondsten. Vanaf deze week vind je een paar weken lang een binnenkijkje in Evelien haar huisje. Te beginnen bij de woonkamer. Ik schat zo'n 15 m2, erg knus maar het doet ruim aan.

Eef is dol op grijs/groen/blauw en die kleur vind je dan ook overal terug. Het kon dat ook niet missen dat de muur achter de bank die kleur moest hebben. Op de balk boven de bank staat een ets van insecten die zij zelf heeft gemaakt, twee etsen van the Otherist en poëzieplaatjes die ze van ons heeft gekregen voor haar verjaardag.
 
Links: de etsen van insecten die ze zelf maakte | In het midden: ets van the Otherist en rechts één van de grote poëzieplaatjes.

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...