14 mei, 2014

Woensdag still - Nieuwe ontdekking

Bordje € 2,- en boekje beide € 2,-

Vorige week woensdag ging ik lunchen met mijn vriendinnetje Lorijne. We spraken af bij Anne & Max op de Zijlstraat. Na onze heerlijke lunch wilde ik nog even de stad in om te kijken voor een bikini. Lorijne liep met me mee en wees ineens naar een winkeltje links in de Zijlstraat. Of ik daar wel eens was geweest. Van buiten zag het er als een gadget shop uit en daar ga ik meestal niet naar binnen omdat ik 'het' niet nodig heb.

Na wat aandringen werd me vriendelijk doch dwingend verzocht even te gaan kijken. Samen gingen we naar binnen en ik zag direct allerlei leuke dingen. En toen ik de prijzen zag werd ik nog enthousiaster, juist ik ging 'gematigd' los! 

Het winkeltje heet Flying Tiger. Flying Tiger is van origine een Deense winkel, vandaar ook de prachtige spulletjes die je binnen vindt. Ik kocht onder andere dit boekje en bordje. Daarnaast kocht ik nog een groot zakje maanzaad en een iPhone oplader voor in de auto. Heel gevaarlijk zo'n winkel, je koopt snel te veel leuke dingen die je niet nodig hebt. Maar ach, als ik van dit bordje eet tovert het wel direct een glimlach op mijn gezicht.

Ben jij al eens in dit leuke winkeltje geweest, en wat heb je gekocht?

7 opmerkingen:

  1. Dat is echt een heel leuk bord! Het ziet er veel duurder uit ook.
    Ik volg je nu via bloglovin', ik hoop dat je eens langs komt en hetzelfde doet!

    Liefs

    www.iamafashioneer.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaa, Flying Tiger is mijn favo! Heb laatst zelfs mijn ouders meegenomen. Die wilden eerst niet, kwamen ze binnen vonden ze het ook zo leuk. En helemaal jou, zeiden ze. Dus ik begrijp je helemaal. We hebben hem ook in Arnhem. Superleuk bordje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super! Ik zou helemaal blij zijn als 'ie in mijn eigen woonplaats zou komen.

      Verwijderen
  3. Ik ben in Denemarken ooit eens in zo'n winkel geweest, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...