21 mei, 2014

Woensdag still - Mijn favoriete sieraden

 
Kraagje via Topvintage.nl | Uil via Accessorize (Londen) | Oorbellen met bloempjes, onbekend | Ketting met parelflesje via Primark | Oorbellen via de plaatselijke juwelier | Ring met stenen, van oma geweest | Blauwe ring via BYBAR

I present to you: mijn favoriete sieraden! Ik draag maar weinig sieraden en ook in mijn styling shoots pas ik niet veel sieraden toe. Ik vind het vaak TE en dan vooral bij mezelf. Maar sommige pareltjes passen gewoon echt bij mij en zijn de moeite waard om gezien te worden. 

De oorbellen met de bloempjes vind ik prachtig maar heb ik toch te weinig in. Ze staan eigenlijk iets te lief. Ik kocht ze op de IJ-hallen bij een meisje die zelf sieraden maakte. Ik hou van simpele sieraden die toch opvallen en je eigen ik versterken.

Op het parelflesje en meneer uil krijg ik de meeste reacties. Meneer uil is al flink vaak gedragen. Inmiddels staan z'n veren niet meer netjes en lijkt het alsof hij al een paar keer is aangevallen door een havik, maar voor mij blijft hij favoriet. Nu is hij eigenlijk nog charmanter als bij aankoop.

Het parelflesje is ook een mega favoriet, iedereen vraagt waar de ketting vandaan komt en of ik de ketting zelf heb gemaakt. Niets is minder waar want het is gewoon een Primark exemplaar.

Heb jij veel sieraden of draag je net zoals mij ook vaak dezelfde stuks?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...