28 mei, 2014

Woensdag still - Liefde voor glaswerk

Fotografie Dani van Oeffelen | Styling by me

Deze still komt uit een serie waar ik nog steeds erg trots op ben! Daarom wil ik 'm ook graag met je delen.Wat een heerlijke dag was het met een geweldig resultaat. Deze shoot deed ik samen met Dani van Oeffelen. De hele serie foto's en het team vind je hier.

Ik ben dol op glaswerk en dan vooral op groen glaswerk, mijn hele vensterbank staat er vol mee. Ik zoek het in de kringloop, op kofferbak markten en week labels eraf van bestaande groene flessen. Heb jij ook een glaswerk tik? Ik ben benieuwd! 

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige fotoserie! Heb zelf sinds een tijdje ook een glas tik, alle leuke vaasjes en glaasjes neem ik mee haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk hè, af en toe ook wat wegdoen, dan hou je je verzameling mooi.

      Verwijderen
  2. Ja glas is prachtig. Mooie foto.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...