16 mei, 2014

Vrijdag - #gardenmarkers De gelukkige zijn...

Het papier is uit een boekje van de Flow
 
Na twee weekjes is het dan zover, ik kan de winnaars bekend maken van de giveaway en ben heel blij dat ik jullie er gelukkig mee kan maken! Iedereen alvast bedankt voor het meedoen aan de giveaway. Ik vind het super leuk om mensen blij te maken met items waar ik zelf blij van wordt.



Het kruidensetje voor Nathalie en het groentensetje voor Marije! Sturen jullie mij een email met je adres? 

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hey Marije! Het is helaas een andere Marije, die ook op het giveaway bericht zelf had gereageerd :-) Maar als troost zal ik er binnenkort ook een setje voor jou maken.

      Verwijderen
  2. Jeej! Adresgegevens vind je in de mail :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...