19 mei, 2014

Shoplog - IJ-Hallen mei

Alle items van deze maand! Stiekem zie je mij in de spiegel :-D

10 en 11 mei waren de IJ-hallen weer volop in gang. Het was rustig, logisch want het was rot weer en Koningsdag was ook net geweest. Maar, ik ben uiteraard wel gegaan. En wat een leuke items heb ik gescoord. Ik ben zo blij met m'n broek, de blouse die ik bij hetzelfde kraampje kocht past er precies bij qua kleur.


De crème kleurige lange trui wilde ik al heel lang hebben, maar ik vond de trui in de winkel te prijzig. Elke keer als ik naar de IJ-hallen ging dacht ik; misschien vind ik die trui een keer. En dat klopte! Twee maanden geleden vond ik 'm al in het grijs, maar dat staat me over het algemeen niet heel mooi. Ik wachtte dus geduldig af en daar was 'ie ein-de-lijk! Het meest zenuwlopend? Ik had na aankoop de tas laten liggen bij een ander kraampje waar ik een blouse voor Gerald kocht. Oh neeeee! Maar zoals je ziet, de tas lag er nog en dus heb ik de trui! Geduld is een schone zaak.

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke aankoopjes! Vooral die blouse is leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks, de broek en de blouse staan erg leuk samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oe wat een leuke spulletjes, goed geshopt!

    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De Ijhallen zijn zo fijn! Echt de helft van mijn garderobe komt daar denk ik vandaan <3
    Je hebt echt leuke spulletjes kunnen vinden! Vooral dat jurkje lijkt me heel erg leuk...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...