09 mei, 2014

Before & ever after | Slaapkamer


Een tijdje geleden blogde ik over de before & after van mijn slaapkamer. We hadden de muur een metallic blauw kleurtje gegeven en planten opgehangen. Al met al wilde ik toen al graag een andere kleurtje. Voilá een paar maanden later kwam de Brakig collectie van Ikea uit. Een super excuus om nu toch weer een verandering te doen. Vriendlief en ik gingen behangen! 

Eenmaal behangen (wij zijn ervaren plakkers) zat het er mooi op. Tot een uur erna... Het behang bleek enorm te krimpen. De volgende avond hebben we het opnieuw gedaan, nu met een overlapping van 7 cm, je ziet er niets van en het is nu echt mooi! 

En dan nog even over de top. Op een avond kwam ik thuis en had Gerald ook nog eens dit bijpassende dekbed gekocht! Liefde ♡ :-)

Heb jij ook Brakig Ikea behang in huis? Hoe beviel het behangen jou?

 Links Nieuwe plantjes | Rechts detail van kaartjes & posters





4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi eindresultaat! Wist niet eens dat er ook behang was vand at schattige Brakig patroontje! Heel mooi geworden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, hoe is die blauwe muur geverfd? wat voor verf is dat? Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die blauwe verf is van de Praxis. Metallic kleurtje :-)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...