16 april, 2014

Woensdag still - Shoplog Fort Festijn!


Zondag waren er veel creatieven te vinden op Fort Festijn in Haarlem. Een super leuke fair met o.a. webwinkels en ontwerpers. Je kijkt je ogen uit, wat een mooie items vond ik daar. Ik kocht deze ring van One day shopp 'huisje, boompje, beestje' waar ik enorm blij mee ben. Ik voel me met deze ring ineens op en top Hollander ;-). Ze hebben nog veel meer leuke ontwerpjes, snel kijken dus!

Verder kocht ik een candlebag van Coerblonde en een stempel setje met het alfabet van Dreamkey. Ook kon je allerlei leuke workshops volgen, zo heb ik bijvoorbeeld dit kaartje (linksonder) gestempeld. Naast alle mooie items was er ook lekker eten. Taartjes en lekkere drankjes van Suiker & Bloem en natuurlijk smakelijke koffie van Hééérlijk.

Fort Festijn is georganiseerd door Femke van Hééérlijk en Jolien van One Day Shopp. 29 juni is de volgende editie!




De prachtige producten van Accessorize your home



4 opmerkingen:

  1. Super jammer dat ik moest werken, volgende keer ga ik zeker langs (met een goed gevulde portemonnee, kwijl kwijl)
    Heel leuk die stempels in dat houten kistje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En heel veel producten zijn niet eens zo prijzig. Dus met een goed gevulde portemonnee kom je een heel eind. :-)

      Verwijderen
  2. De fair ziet er zooo leuk uit! En je ring is geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgende keer ook de wereldreis naar Haarlem maken?

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...