02 april, 2014

Woensdag still - Gadgets


Koptelefoon € 16,95 Hema | Soft case iPone € 2,15 Ebay | iPhone via marktplaats 

Deze items maken mij blij! Via een andere blog (welke weet ik niet meer) kwam ik terecht op deze site waar ze deze geweldige iPhone cases verkopen. Deze case wilde ik al een tijdje nadat ik de hard case bij een model had gezien waarmee ik samenwerkte voor een shoot, ik kon 'm alleen nergens vinden. 


En Bestellen uit het buitenland durfde ik niet echt aan, toch bang dat ze bij de deur 30 euro extra chargen. Toch heb ik het er nu een keer op gegokt en het ging perfect. De case werd in een mini verpakking door de brievenbus gegooid. Nu heb ik dus de soft case i.p.v. de hardcase, schijnt ook nog eens een betere keuze te zijn omdat de softcase minder snel kapot gaat. Ebay is mijn nieuwe beste vriend.

Een koptelefoon zocht ik ook al een tijdje, maar ik wilde er niet te veel geld aan uit geven. Die oortjes van mijn iPhone waren alweer kapot en andere zaten toch niet echt lekker. Bij vriendinnetje Wies zag ik deze koptelefoon in het wit en vroeg waar ze de koptelefoon had gehaald. Hema it is! Omdat ik nog niet zeker was van de kwaliteit kocht ik 'm niet direct. Maar nadat ik 'm had getest (klasgenootje Fieke had 'm ook net gekocht) was ik overtuigd. De oorkleppen zijn wel wat klein dus als je 'm de hele dag op je hoofd hebt is het gevoel iets minder prettig. Verder hoor je de wind wel als je op de fiets zit. Het geluid is alle andere momenten zuiver. Al met al een goede prijs/kwaliteit verhouding.

4 opmerkingen:

  1. Gebeurt dat wel eens dat ze bij de deur ineens extra chargen? Nog nooit meegemaakt, dat lijkt me echt niet fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat heb ik wel vaak gehoord van vrienden. Maar misschien hebben die net 'ongeluk' gehad en zijn zij eruit gepikt bij controle.

      Verwijderen
  2. Wat een mooi hoesje! Erg gaaf! En die koptelefoon tip komt op een goed moment. De mijne begint behoorlijk uit elkaar te vallen. 17 euro is erg budget proof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwd wat je eigen ervaringen zijn met de koptelefoon!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...