09 april, 2014

Woensdag still - DIY blog voor Interiorjunkie!

 

I love Bloesems, dit is een amandelboompje. De amandelen kun je later weer gebruiken in bijvoorbeeld cupcakes. Ik kocht deze bij een boomkwekerij voor maar € 19,95 véél goedkoper dan in het tuincentrum.

Deze week is het zover, ik mag ein-de-lijk bekend maken dat ik vanaf nu elke maand een blog zal schrijven voor interiorjunkie.nl! Deze blogs gaan over de restyling van mijn tuintje. Bij deze alvast een teaser naar de eerste blog in de vorm van een woensdag still. In deze blog vertel ik hoe ik te werk ga om van onze 'concrete' jungle een gezellige tuin te maken. Nieuwsgierig? De gehele post inclusief before and after foto's lees je hier!

Interior junkie is opgericht door Elisah Jacobs (journaliste en fotografe) Inmiddels is interiorjunkie.nl uitgegroeid tot een begrip in interieur en bloggersland. Je vind er heel veel inspiratie! Toen Elisah ons huisje kwam fotograferen voor de Cosmopolitan kwam het idee elke maand een tuinblog aan te leveren. Perfect voor deze tijd van het jaar.

Enjoy! And don't worry, uiteraard komen er de aankomende maanden ook
op mijn eigen blog meer tuin inspiratie.


 Elisah, ik en Aileen op het Lievelingsbloem event!

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...