11 april, 2014

Shoplog IJ-hallen - April


Blue satuday op de IJ-hallen. Alles bij elkaar was zo'n 30 euro en dat staat nog niet eens alles op de foto.
 
Zwarte zaterdagen in deze tijden van drukte, mooi weer en vakantieplanning? Voor mij was het de afgelopen zaterdag meer een blauwe zaterdag. Het was shopweekend op de IJ-hallen en aangezien ik vorige maand niets gekocht had, had ik extra veel shopdrang.

Zoals je kunt zien is blauw nogal aanwezig deze maand. Iets waar ik pas thuis achterkwam, want nadat ik mijn tas opende dacht ik zoals vaker; Oh ja, dat heb ik ook nog gekocht. Ik ben weer enorm blij met mijn items! En dan met stipt op één mijn nieuwe laarsjes. € 5,- echt leer en praktisch nieuw. Ze zitten heerlijk.
 

Toen ik het giletje paste vond ik een vol pakje sigaretten. Vrolijk liep ik op de verkoopster af en zei: "Als ik jou nou een cadeautje geef, ruilen we dan voor dit giletje? Met als antwoord: "Dat ligt eraan wat voor cadeautje het is" En ja hoor, ze wilde ruilen voor de sigaretten ondanks ze opperde net gestopt te zijn! Jaja ;-) Ruilhandel werkt dus toch! En daarna kocht ik nog een mooie jurk (die niet op de foto paste) bij haar.

Ben je al eens naar de IJ-hallen geweest naar aanleiding van mijn shop blogs?

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke aankopen allemaal! Die kanten tops zien er erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lees deze blog nu pas, maar wat een toffe kleren. Mooi blauw ook!! Toch maar een keer heen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...