28 april, 2014

Binnen bij - Eva van huisje 251 #3 Letterbak vol diertjes

Letterbak | Giraffe | Schoolstoeltje | en de diertjes zijn allemaal van de kringloop

Zelf heb ik nog geen kids, maar om je niet te onthouden van alle leuke dingen die je in een kinderkamer a lá DIY en 2e hands kan doen, presenteer ik jullie deze week de kamer van Jonne.
Jonne is de zoon van Eva (huisje251) en heeft een kamer met veel 'nep' dieren. Ik heb in zijn kamer het leukste hoekje uit gezocht en gefotografeerd. Die Giraffe wil ik sowieso, gewoon om te hebben om 'm dan stiekem op me nachtkastje te laten leunen. Dus als je iemand weet die er één heeft. Ik hou me aanbevolen ;-)
 
De letterbak komt bij de Kringloop vandaan. Eva gaf 'm zelf een likje verf en hij paste helemaal in de sfeer van Jonne z'n kamer. Het stoeltje is er één van de drie, want Eva en dus ook Jonne zijn dol op stoeltjes.

Nog meer inspiratie nodig? Eva heeft sinds kort een kleine meid erbij genaamd Sis! Van haar kamertje heb ik meerdere hoekjes en ideeën gefotografeerd. Houd dit blog in de gaten voor alle kleine lieve hoekjes van Sis haar kamer.

4 opmerkingen:

  1. Wat een tof idee! Leuke foto ook zo met die giraffe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk idee!! Ga ik proberen te onthouden voor over heel veel jaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...