18 april, 2014

Binnen bij - Eva van huisje 251 #1



Vanaf nu vind je een paar weken lang een fijne inspiratie foto die ik in het huis van Eva heb gefotografeerd. Eva is docent op het HMC en heeft daarnaast label: Huisje 251. Wanneer je Eva haar huis binnen loopt is het gelijk gezellig, bijna alles is zelf gemaakt of komt van de kringloop (Ik voel een connectie ;-))!
Knap, want naast haar job en label is ze ook nog eens moeder van drie kids waarvan de kleinste net twee weken jong is.

Op bovenstaande foto een mooie kruk met een DIY dip dye en om de zitting een gehaakt patroon. Zelf heb ik al jaren niet meer gehaakt, ik kan het me niet eens herinneren maar volgens mij werkt het heel rustgevend! De kinderstoel is zelf opgeknapt met een likje gele verf. De kussens zijn ook zelfgemaakt. Allerlei stofjes werden aan elkaar genaaid en daarop zijn er kanten kleedjes gestikt. Kortom; in één foto al drie DIY ideeën!

Ik kon het niet laten, wat een schatje is het! Poekie's naam: Nero

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...