07 april, 2014

Altijd handig - Budget tips van Team Confetti



Illustraties in deze post door: Meike van Team Confetti

Budget is my middle name en daarom deel ik graag deze budget tips van Team confetti met je. Meike heeft een aantal goede tips voor je op een rij gezet. Hierbij mijn drie favorieten. Voor alle tips klik hier! 

1.Ga met spullen die je niet meer gebruikt op een rommelmarkt staan. Ik deed dit vorige maand met Jacky op de IJ-hallen. Mij leverde het € 140,- euro op.

2. Drink meer water en thee, i.p.v. frisdrank. Het is gezonder en goedkoper. Vindt je water maar saai? Maak dan water met een smaakje! Zelf koop ik graag Bar-le-duc met citroen. Dat is echt alleen water met bubbels en citroensap. Geen vieze aspartaam smaak!

3. Spreek, i.p.v. in het cafe, thuis af met vrienden. Wij doen geregeld spelletjes avonden of een tapas avond waarbij iedereen iets lekkers maakt. Zo leer je elkaar zijn specialiteit ook weer kennen!

6 opmerkingen:

  1. Leuke tips!
    Zelf verkoop ik weer oude kleding via Marktplaats om toch nog een klein beetje geld te verdienen ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love marktplaats, kleding verkopen vind ik lastiger omdat je het per stuk moet opsturen sticker halen bij het postkantoor etc. dan sta ik liever een dagje op de IJ-hallen :-) Maar voor hele goede items is Marktplaats echt een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tapas avond is ook echt een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet echt eens op een rommelmarkt staan met mijn 6 verhuisdozen vol spullen. Nu druk aan het weggeven, geeft nog een extra fijn gevoel ook. Water tip is inderdaad een goede!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weggegeven aan vriendinnetjes is inderdaad ook erg fijn om te doen.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...