05 maart, 2014

Woensdag still - Zon & bloempjes

Koffer, gekregen van vriendin Marije | Magazines o.a. Buitenleven & Flair | Vaas € 3,- Kofferbakmarkt

Mooie kleurtjes! Ik heb weer zo'n fijne bos bloemen is huis gehaald die al bijna twee weken staat. Eigenlijk hou ik niet van rozen, maar deze licht roze - bijna krijtachtige - pastel kleur heeft me overgehaald. De Amaryllis daarentegen ben ik dol op. 

De bloem schijnt ook bij me te passen. Ik heb dit eens moeten onderzoeken voor het vak fotostyling op de akademie vogue. Wat je al niet doet en dus ook leert op de opleiding :-)

De magazines werk ik om de maand bij, oude gaan naar boven en de nieuwe moet ik zo kunnen pakken. Soms houd ik wel extra fijne exemplaren langer beneden, zoals de Frankie. De Buitenlevens hou allemaal beneden. Dit is onder andere omdat ik het fijn vind naslag werk te doen voor onze tuin en natuurlijk stiekem ook wel omdat ik trots ben dat ik de covers heb mogen stylen!

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke mix van de bloemen, die ga ik onthouden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Die oude koffer is echt heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben er ook erg blij mee :-) Zo lief als vrienden weten waar je echt van houdt!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...