19 maart, 2014

Woensdag still - Viooltjes

Ophangsysteem, oudje van de Ikea | Mandjes en bakjes in de jaren bij elkaar gespaard

Ten eerste mijn oprechte excuus voor het verwaarlozen van mijn lezers! Het is alweer een week geleden dat ik iets geplaatst heb. Mea culpa :-/ Inmiddels ben ik druk bezig met allerlei veranderingen in mijn tuintje. 

Deze moeten namelijk vast gelegd worden omdat ik binnenkort ook ga bloggen voor een andere hele fijne blog! Inmiddels ben ik naast mijn freelance werk ook kaasmeisje bij een hele leuke winkel in Amsterdam en kreeg ik een mooie shoot voor de zomerspecial van de Viva & de Flair erbij. Druk, druk, druk maar wel allemaal erg leuk!

Deze foto maakte ik vorige week nadat ik de viooltjes had gepland die ik van Mama had gekregen. Zij kreeg altijd elk jaar twee bakken van haar vader en geeft mij nu elk jaar twee bakken! Super lief :-)

Het ophangsysteem had ik bewaard vanuit mijn eerste huisje. In mijn tweede huisje kon ik 'm nergens ophangen en nu in deze tuin is er weer genoeg ruimte voor. Zo zie je maar wie iets bewaard heeft wat voor later.

1 opmerking:

  1. Wat ziet dat er heerlijk lenteachtig uit! Veel succes met al je nieuwe projecten :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...