26 maart, 2014

Woensdag still - Sfeer Lelies


Geen maand gaat voorbij zonder een bloemen foto en dan ook vaak een foto van Lelies. Bij deze lief publiek. Nog meer Lelies!



Oh en hieronder ook nog een ander mooi bosje bloemen die ik meenam afgelopen zaterdag. Ik was op het Lievelingsbloem bloggers event van mooiwatbloemendoen.nl waar ik een paar bosjes meenam en heel veel inspirerende mensen leerde kennen. Deze week schrijf ik over het event een mooie blog. Sfeer proeven? Je kunt alvast even spieken op mijn instagram account. 

4 opmerkingen:

  1. Is dit van dat evenement dat je zelf bloemen mocht plukken??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt! Wisten wij ook niet van te voren overigens ;-) We waren tot het einde van de dag gebleven en toen werd er ineens een pluktuin gecreëerd.

      Verwijderen
  2. Prachtige bloemen in prachtige kleuren, genieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...