29 maart, 2014

Mooi wat bloemen doen - Lievelingsbloem event

 Alle bloemen op het event werden verzorgd door The Wunderkammer

Precies een week geleden ging ik op stap met Jacky. Mijn vriendin die je vast ook wel kent van onze IJ-hallen-dagjes en verkoopuitjes waar we vorige maand nog samen stonden. Ik was uitgenodigd voor het Lievelingsbloem-event van mooiwatbloemendoen.nl. Laat ik nou 'gek op bloemen' zijn (refererend naar de commercial die eindeloos in je hoofd blijft hangen). De Lievelingsbloem-campagne loopt tot 13 april. Thema: Vriendinnen kennen elkaars lievelingsbloem. Je kunt een mooie bos bloemen voor je vriendin winnen!

Binnen was het een waar sprookje. Overal, maar dan ook echt overal waren bloemen. Middenin de kerk was zelfs een boom gemaakt. Op het eerste gezicht deed het wat 'klein' aan. Er was echter zoveel te doen, te beleven, te zien en te proeven dat we tot het einde zijn gebleven om van alles te genieten en we hebben ons geen minuut verveeld.



 
 links | De Vondelkerk, met de prachtige boom en gekleurde lampions

Als vrouw hou je er natuurlijk van om verwend te worden! Hier was zeker aan gedacht. Je kon je haar laten doen door vriendinnetje en geweldige haristylist/make- up artist Sanne Bleeker. De make-up werd verzorgd door twee andere dames. 
 

Van deze mooie blogster ben ik haar kaartje kwijt. Silly me! Stuur je mij nog een keer je blog?

1
1. Sanne Bleeker 2.Denise van Mooi wat bloemen doen 3. Kim (korte haar) met vriendin 4.Esther van babyccinokids 5. Renée van A lazy beauty 6. Blogster waarvan ik het kaartje kwijt ben 7. Onbekend 8. Isabella met vriendin 9. Vriendin Jacky 10. Vriendin van Cherry Charlie

 De muziek werd verzorgd door het muzikale duo Miss Molly and me | De sieraden zijn van Sparkles by Susie
 
Naast alle vaste items werden er ook lezingen gegeven. De lezing die ik heel erg leuk vond was die van Roos Woltering (links op de foto). Deze lezing ging over wat vriendinnen voor elkaar doen. Heel veel was zo herkenbaar. De anekdotes waren grappig maar vooral ook erg leerzaam om eens goed naar je eigen vriendschap te kijken. 


The food. Oh my dat was echt zooo fijn! Prachtige smoothies, kleine gerechtjes het was stuk voor stuk heerlijk en het aanzicht was al net zo mooi. Verzorgd door Hetepeper.nl. Ik wil hiervoor even een extra bedankje en waardering uitspreken. 

 Links | Een heerlijke rozen kokos smoothie met een eetbaar viooltje (Het recept vind je onderaan dit blogbericht). Rechts | Toetje met als thema: Rozen



 Er waren natuurlijk ook mooie mannen met baarden. :-)) Werkelijk overal was aan gedacht.

 We keken onze ogen uit! Foto via | mooiwatbloemendoen.nl

TIP | De rozensmoothie zelf maken? Zie hieronder het recept!






1 opmerking:

  1. Oh wat ziet het er mooi uit zeg! Ik baal nu helemaal dat ik die dag niet kon!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...