10 maart, 2014

IJ-Hallen - Maart


 Ons volle kraampje in de ochtend! Oh en extra kleurrijk iPhone foto's met een filtertje!

Dit keer shopte we niet, maar stonden we zelf vroeg op om onze 'overige' kleding te verkopen. En wat hadden we veel! Halleluja

Geheel voorbereid met alle dingen waar wij als 'die-hard' IJ-Hallen shoppers van houden, stonden we klaar. Het was een leuke dag met gezellige kopers en wat hebben we veel verkocht. Het was wel iets rustiger dan normaal, logisch natuurlijk
met dat mooie Lente weer!



Jacky & haar mooiste glimlach. Bellen blazen! De buren waren ook blij, het trok bezoekers naar ons kraampje! 

Volgende maand gaan we zelf weer lekker shoppen! Dat kan nu weer van de centjes die we dit keer verdiend hebben. Ik schat zo'n 3 keer shoppen voordat we weer zelf gaan staan. Fijn als je, je geld maar één keer hoeft uit te geven!

 

3 opmerkingen:

  1. Lekker dat jullie goed verkocht hebben! Ik wilde ook zo graag ff langswaaien, maar ik was ziek, can't wait till next time, IJ-hallen is altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Balen dat je ziek was. Feeling better already?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat jullie dat doen. Zou ik ook eens moeten doen met mijn 4 dozen aan spullen en een rek aan kleding.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...