01 maart, 2014

Gastvrij - Kopje koffie?

Bordje Gaaf Woonoutlet | Krijtstiften dun € 5,08 dik € 8,46 Staples.nl
De bel hebben we eraf gehaald omdat deze niet meer aangesloten zat op de elektriciteit. Mensen begrepen niet dat de bel het niet deed en durfde vaak niet te kloppen. Met deze tekst durven ze dat wel. 

Er klopte een man (lees: knappe -uit een boekjesroman- verkoper) aan bij onze deur, ik deed open en hij zei: "Hmmm, lekker". Er schoten mij in vijf seconden allerlei scènes door het hoofd. Wilde zoenscenes, mee naar boven, kledingstukken op de trap en dat soort ongein. Juist, ik kijk zeer waarschijnlijk teveel series en soaps. En niet onbelangrijk het zou -in het echte leven- niet gebeuren want vriendlief is ook mijn enige vriendlief.

Een beetje vertwijfeld, over wat te zeggen stond ik daar. En na die vijf seconden begreep ik hem ineens; hij wilde een kopje koffie. Logisch natuurlijk als je zo'n bordje aan de deur hebt hangen. Hij had -volgens mij- niets door.

Het kopje koffie is er na zijn verkooppraatje nooit van gekomen. "Nee meneer bedankt ik betaal nu 15 euro minder dan uw aanbod voor internet en tot ziens" ;-)

5 opmerkingen:

  1. Haha, wat een verhaal :) Ik vind dit eigenlijk nog wel leuker dan een bel!
    Fijn weekend! Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, nou jij kan bijna zelf een roman schrijven ;) Ik zou net zo denken hoor, maar het ook niet doen! fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wie weet wat voor carrière er nog in het verschiet ligt voor me ;-)

      Verwijderen
  3. Haha geweldig. Ik denk dat ik ook even met mijn mond vol tanden zou staan.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...