03 maart, 2014

Bloggerslunch - Even in Arabië



Wat verheugde ik me op deze dag! En gisteren was het ein-de-lijk zover. De Bloggerslunch, georganiseerd en bedacht door de lieftallige Sandra van Accessorize your home en Eddy & Femke van Hééérlijk. Samen kwamen zij tot het idee van de Bloggerslunch en organiseren dit nu al voor de vierde keer. Gisteren was ik er bij!

Terwijl Eddy en Femke nog druk aan het hakken en blenden waren verwelkomde Sandra alle bloggers. Ik kan je zeggen dat het echt extra leuk is om alle gezichten en mensen achter deze fijne blogs een beetje te mogen leren kennen. Iedereen heeft zijn eigen verhaal over waarom ze zijn gaan bloggen. Stuk voor stuk is het leuk om weer wat 'wereldwijzer' te worden van andere nieuwe indrukken en verhalen.

 Drink Champagne, een zaak naar mijn hart! *Proost*

De aankleding, zowel binnen als buiten, was prachtig verzorgd! Ik ben - zoals jullie inmiddels weten - dol op bloempjes. Met het prachtige zonnetje, de aankleding en de geur van bloeiende narcissen voelde het als een werkelijke lentemiddag. 

 De prachtige bloemen ♡

Binnen kregen we inmiddels allerlei lekkers! Van linzensoep, hummus, naanbrood tot en met loempiaatjes en couscoussalade. Gesprekken kwamen op gang en alle iPhones trouwens ook ;-) Normaal probeer ik zo min mogelijk aan mijn telefoon te zitten bij een lunch of diner. Maar goed, juist bij zo'n lunch is het meer dan toegestaan! Instagram staat vast vol met heerlijke food pictures. 


 Yam Yam, allerlei lekkers!

Het gevoel van de lente bleef. Maar na de buitenwandeling - het bleef niet alleen bij lekker eten - en de geweldige uitleg van Eddy over de locatie en het fort waarin Hééérlijk is gevestigd, had ik inmiddels wel weer bevroren teentjes. Eddy is zo'n man die je dolgraag als geschiedenisleraar had gehad. Zijn levendige verhalen, indrukken en visies hadden die lessen dan een stuk leuker gemaakt!   

 Eddy vertelt over het Fort Penningsveer en de natuur eromheen, iedereen luistert aandachtig.

Alle andere aanwezige bloggers: 
- Teresa Micheile Henderson – Vintage Rose Brocante
- Nelleke ten Brinke – Aesthetic You
- Souraya Hassan – Binti Home
- Jacqueline vd Pas-van Silfhout – Just Jackie
- Stella Maye – Mrs Darcy/Showhome
- Elske Leenstra – Elske Leenstra
- Wimke Tolsma – Wimke Tolsma
- Marloes Schut -Things I love/101 woonideeën
- Susanne Pouw van der Bor – Suus loves

- Katja Volmerink van de Riet – Mint & Mocha
- Carlotte Mos – Ocher
- Pascale de Jong – Een Indruk
- Marieke van Proosdij – Pimpelwit
- Amy van Leeuwen – Favoriet van Amy

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt Iris, echt mooi! Vond het erg gezellig gisteren, wie weet tot een volgende lunch. Het smaakte in ieder geval naar meer. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer super uit! Ik mocht zelf afgelopen vrijdag aanschuiven, zeker voor herhaling vatbaar! Wie weet zien we elkaar een volgende keer :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Clarieke, ik zag het al! Zou leuk zijn als we elkaar volgende keer tegenkomen.

      Verwijderen
  3. Wow! Wat een leuke foto's en een mooie locatie! Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh wat ziet dat er mooi uit!! Echt een hele mooie locatie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's Iris! Het was erg leuk geweest. Fijn om je te leren kennen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je berichtje! :-) Ik heb er ook één bij jouw mooie blogpost achtergelaten. Liefs

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...