26 februari, 2014

Woensdag still - Lunch for Interiorjunkie Elisah!


Op deze prachtige zonnige woensdag heb ik een heerlijke foodstill voor je. Het houd niet op dat lekkere eten! Vandaag was Elisah Jacobs hier van de welbekende en super fijne blog Interiorjunkie.com. Voor de binnenkijker van de Cosmopolitan kwam ze ons huisje fotograferen. Enorm leuk natuurlijk, dus zij verdiende uiteraard een degelijk lekkere lunch. Ik maakte deze frisse salade met mango, tomaat en munt. Deels afgeleid uit het boek van Vegalicious. Dit boek is overigens een echte aanrader met fijne recepten. Vandaag zie ik niet meer zoveel van buiten, maar door deze salade voelde het toch wel alsof ik even in de achtertuin zat met een heerlijk zonnetje.

Ingrediƫnten:
- 1 zakje rucola melange
- 4 rijpe in blokjes gesneden tomaten
- 1 mango in blokjes gesneden
- 1 in stukjes gesneden mozzarella bol
- peper & zout
- een handje vol munt blaadjes
- basilicum dressing (Ik maakte deze zelf uit een recept van Vegalicious, maar als je geen tijd hebt kan je ook lekkere basilicum olie kopen)

Werkwijze:
Heel simpel, gooi alles bij elkaar en besprenkel daarna met basilicum olie. Voeg naar smaak zout en peper toe.

http://instagram.com/elisahjacobs#
Wat fotografeerd Elisah hier? Het eindresultaat staat over een paar maanden in de Cosmopolitan en op interiorjunkie.com

3 opmerkingen:

  1. Ziet er lekker uit! Die ga ik maken vd week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Ziet er heel erg lekker uit! Ik ben benieuwd naar de foto's van jouw huis!
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nomnomnom, wat een verwennerij! Ben benieuwd naar de binnenkijker!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...