20 februari, 2014

Vondsten IJ-hallen - februari

Alle kleding en laarzen heb ik gescoord op de IJ-Hallen

Attentie! * Alleen vandaag kan je nog meedoen met de Giveaway! *

Dit keer niet op een maandag, gelijk na de het IJ-hallen weekend maar op deze druilige donderdag. Ik was dit keer namelijk niet zo snel met de was. Dit zijn de vondsten deze maand! En weer ben ik extra trots op mijn schoeisel. De mooie bruine laarzen heb ik uiteindelijk kunnen scoren voor € 8,-. Daar wordt ik toch wel een beetje gelukkig van. Het O'neill broekje heb ik alvast gescoord voor de zomer en onze verre reis ergens begin volgend jaar ;-)
Volgende keer (8 maart) sta ik zelf samen met een vriendinnetje op de IJ-hallen. Kom je even langs? Zodra ik weet welke kraam we hebben laat ik het natuurlijk weten via dit blog! Ben jij nog naar de IJ-hallen geweest dit weekend?
---
This time not on a Monday directly after the IJ-hallen weekend, but on this sadly Thursday. This time I wasn’t so fast with the laundry. But here are the finds from this month! And again I’m extra proud of my shoes. Beautiful brown boots which I were able to get for € 8, -. Lucky me! I’ve scored the O’neill shorts already for the summer and for our long trip sometime early next year ;-) 
Next time (March 8) I will be on the IJ-hallen together with a girlfriend. Are you coming to? Once I know which stand we got, I will let you know, of course through this blog! Have you been going to the IJ-hallen last weekend?

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie laarzen! Die zwarte ook btw :)
    En super dat je nu ook zonder account kan reageren!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Dani, fijn hè! Moest nu toch echt even gaan uitzoeken hoe ik dat kon veranderen :-)

      Verwijderen
  2. Oh wauw, die laarzen! Die regenlaarsjes vind ik ook erg tof. Mijn vader woont op een boerderij en ik zoek nog leuke laarsjes voor als ik de honden uit laat ofzo. Maar bij tuincentra etc hebben ze altijd van die saaie/lompe..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klopt! Je kunt ook even kijken online via Chiamaeru bijvoorbeeld. Daar komen deze officieel ook vandaan.

      Verwijderen
  3. Wat een fijne vondsten! Ik ga proberen om 8 maart langs te komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wuuut, 8 euro voor die laarzen?? Wauw! Dat blauwe bloemen topje is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geweldig hè! :-D het topje is erg leuk, en is van achter ook een beetje open, je moet er dus wel iets onder dragen.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...