03 februari, 2014

Sfeer - Lente in huis

Kist gekregen van tante Ans | ronde 'Hella Jongerius' vaas € 9,95 Koopjeshoek Ikea | Bloemen € 9,- per 2 bossen op de Markt

Wat een zucht van verlichting, lente bloempjes! Bloemen probeer ik zo elke twee weken te kopen als het budget 't toelaat. Gewoon omdat het een instant fijne sfeer in huis geeft. De mand met bollen heb ik van mijn lieve nicht Lydia gekregen voor mijn verjaardag, samen met een high tea en een geweldige groene vaas. Eigenlijk veel te veel, maar ik ben erg dankbaar. Dit is dus gelijk een post waar verjaardagscadeaus #3 bij zou moeten staan ;-)

Klein nadeel, mijn katten zijn dol op groenvoer. Daaronder verstaan ze -inderdaad- ook mijn mooie bloempjes. Ik moet die kleine haarballen dus goed in de gaten houden. Hebben jullie al lente bloempjes in huis staan?
---
I finally got some spring flowers in my house. I try to buy those every two weeks, because it’s such a nice way to brighten up you’re house. I got the basket with the flower bulbs from my lovely cousin Lydia for my birthday. Together with a High Tea and a beautiful green vase. It was more than I wished for, but I’m very thankful.

But there is a problem, my lovely cats. They love my flowers, so I have to keep my eye on them. Do you guys have some flowers in your house yet?

2 opmerkingen:

  1. Wat een fijn hoekje! De kist vind ik echt supertof :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij zijn ook enorm blij met die mooie kist! En dan hebben we 'm ook nog gekregen :-)
    Lief dat je op mijn blog hebt gekeken. Fijne blog heb je! Ik volg je via Bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...