14 februari, 2014

Giveaway - Israël kussen



Dit is 'm dan, de nieuwe giveaway! Het Israël sierkussen 30 x 50cm t.w.v. € 16,95 in samenwerking met kussen.nl
 
Zo leuk! Ik mag alweer een giveaway doen en dit keer is het voor je interieur, iedereen kan dus meedoen, yeah! Volgens mij ga ik hier iemand heel blij mee maken, het is in ieder geval mijn ultieme favoriet :-) 

Het Israël kussen heeft fijne zachte kleuren die in elk interieur een mooi plekje kan krijgen. De print geeft een Oosters gevoel, maar heeft ook wat weg van Scandinavisch design. Een fijne combi dus.

Kussen.nl heeft allerlei leuke kussens voor goede prijzen. En wat helemaal fijn is voor die prijs? Vrijwel alle kussens worden geleverd met vulling. Mocht je zelf al vulling hebben dan kun je ook alleen de hoes kopen. De site is overzichtelijk en voor degene die per se een bepaald stofje willen, ook dat kun je instellen.

Winnen? Dit moet je doen om kans te maken.
---> Volg mij op instagram of like mijn facebook page (mag natuurlijk ook allebei :-))
---> Laat een reactie achter op dit bericht 

Je kunt meedoen t/m donderdag 20 februari.

---
I love it! I can do a giveaway again and this time it’s for you’re home, everyone can join! I think I’m going to make someone quite happy here, it’s at least my ultimate favorite :-)


The Israel pillow has lovely soft colors, it will fit in any kind of interior. The print will give you an oriental feeling, but it’s also a bit Scandinavian design. So it’s a fine combination.


Kussen.nl has all sorts of nice pillows for good prices. And what's really nice for these prices, almost all cushions come with padding! But if you have stuffing yourself, you can also just buy the cover. The site is well organized and for those who necessarily want a particular fabric, you can also set that on the site. 

Win? This is what you have to do for a change.
---> Follow me on Instagram or like my Facebook page (both is also good :-))
---> Leave a comment on this post

You can join this giveaway till Thursday February 20th 

22 opmerkingen:

  1. aaaah iris, wat een gave kussen! Deze kleur heb ik ook in mijn hofjes huisje toegepast, dus dat zou perfect staan! Ik doe ik mee! Liefs Joor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whoo gaaf kussen! Ik volg je sinds een tijdje op Bloglovin, nu ook op facebook :)
    Ik doe graag mee met je give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaa, wat mooi! Ik doe graag mee, en like je allang op Facebook! Liefs, Eva

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Eva, leuk! Dit weekend al bij de IJ-hallen geweest?

      Verwijderen
  4. Wow kei leuk dat je een give-away mag organiseren :) Ik vind het kussen erg mooi, ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Eva, je blog is erg leuk geschreven. Tof dat je meedoet aan mijn giveaway.

      Verwijderen
  5. Oh leuk kussen!! ik volg je al op instagram, en doe ook graag mee met deze winactie!!
    groetjes babette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Iris, super leuke give-away! Onze bank is pastel groen dus dit kussen zou perfect passen. Ik heb je FB pagina geliked en ga nu duimen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! past perfect in mijn nieuwe kamer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love love het design! Dusssss tuuurlijk doe ik mee :-) Ben nu ook mijn dinnetjes op FB aan t aansporen om je blog te gaan lezen. Zit vol goede ideeën, vooral doorgaan. Worden we blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wendies je hebt gewonnen! Ik heb geen email adres van je. Neem je contact met mij op? Liefs, Iris

      Verwijderen
  9. wauw super mooi kussen! Ik doe nog snel me op de laatste dag;) Ik heb je geliked op facebook (ik ben middagtheecafe;)) Mijn kamer laatst een beetje veranderd en dit zou een mooie aanvulling zijn! wauw!

    ben benieuwd wie wint! (doe je al mee met mijn give-away?;))

    veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi!! Graag loot ik ook mee voor het kussentje:) Zojuist mijn kamer compleet gerestyled en verbouwd dus dit kussentje zou een prachtig kersje op de taart (mijn nieuwe bed) zijn!! Fingers crossed xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo dames! Dit keer geen uitgebreide post over de winnaar i.v.m. twee heerlijke daagjes weg. Maar de gelukkige is 'trommelgeroffel' : Wendies. Gefeliciteerd met het geweldige kussen! Als je, je adres gegevens naar mij mailt komt 'ie jou kant op!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...