08 februari, 2014

Giveaway - En de gelukkige is...


Ik wilde eigenlijk gisteren de winnaar al bekend maken, maar ik was een dagje in Amsterdam met vriendinnetjes lekker eten en wijn drinken - ook heel belangrijk - waardoor het er niet van kwam.

Stephanie, gefeliciteerd en heel veel plezier met het fijne jurkje! Stuur mij jouw gegevens via de mail zodat ik het jurkje jou kant op kan sturen!
 
Allemaal enorm bedankt voor het meedoen! Binnenkort komt er een leuke giveaway online voor je interieur. Hou het in de smiezen ;-)

Fijn weekend allemaal!
---
I actually wanted to announce the winner yesterday, but I was in Amsterdam with my friends, we had some delicious food and wine - very important-. So I didn’t have the time to blog. 



Stephanie, congratulations and lots of fun with the fine dress! Send me your details trough the email so I can send the dress you’re way. 

Thank you all very much for participating! Soon there will be a great giveaway online for your home. So stay tuned ;-)

Have a nice weekend!

5 opmerkingen:

  1. Hey Iris, dankje voor je reactie op mijn blog (mijn eerste reactie, yeeey :)!) en leuk dat je me volgt. Je hebt het Brakig dienblad inmiddels gevonden zie ik! Heb je nog meer gekocht?
    Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marieke,

      Geen dank, je hebt een erg leuke blog! Bij ons in Haarlem was alles nog volop verkrijgbaar van de Bråkig collectie (gelukkig). Ik heb uiteindelijk het tafeltje met dienblad gekocht, twee verschillende bladen :-) en het behang. Ik wilde eigenlijk het dekbed ook, maar ik heb al 3 dekbedden dus het was niet nodig. Liefs, Iris

      Verwijderen
  2. Hoi Iris, Ik wilde je even laten weten dat ik je heb genomineerd voor The Liebster Award. Kijk even op: http://daily-curiosity.blogspot.nl/2014/02/genomineerd-voor-liebster-award.html
    Ik hoop dat je het leuk vind

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anouk, Bedankt voor je nominatie :-) Altijd leuk om genomineerd te worden, bedankt! Eerder dit jaar was ik ook al genomineerd en heb er toen een blogpost over geschreven, daarom doe ik er nu even niets meer maar alsnog heel erg bedankt. Doet me goed! Leuke vragen en antwoorden heb je op je blog staan. Groetjes, Iris

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...