08 januari, 2014

Woensdag still - Oosterse printjes

Kussesloop zelfgemaakt | Tasje €1,- IJ-hallen | Kleed €175,- Davoud Amsterdam

Zoals beloofd, mijn prachtige tasje die ik uiteraard voor letterlijk een vriendenprijsje op de kop heb getikt op de IJ-hallen bij het kraampje van Marije Gertenbach. Ik ben er super blij mee en draag 'm al drie dagen non stop (vanaf de IJ-hallen) als ik erop uit ga. Waar deze still dan ook uiteraard op gebasseerd is zijn oosterse printjes.

Ik was al verkocht aan kleden en stoffen met oosterse prints, maar sinds ik in India ben geweest des te meer. Wat een prachtige kleuren, dessins en stoffen hebben ze daar! Wel is het fijn als de stoffen echt goed gekleurd en behandeld zijn en niet zo half/half. Met half/half bedoel ik dat wanneer je, je kleding met de hand wast en een natte -net gekochte- Indiase broek per ongeluk op je gewone kleding legt, de verf in je kleding trekt en er dan ook niet meer uitgaat. Beware travelers, it happened to me! 

Naast deze onhandigheid, kan ik eigenlijk niet wachten om weer een reis te maken naar Azië om mooie pareltjes van daar mee te nemen naar hier.
---
Like I promised, here is my beautiful purse I bought for a minimum price at the IJ-hallen by the stall from Marije Gertenbach. I’m so happy with it that I have worn it the last three days since I got it. Of course is this still based on the Oriental prints. 

I always have been a fan of these prints, but since I’ve been to India, I’m even a bigger fan. What a nice colors, designs and fabrics you got there. But be careful, when the colors are not painted as well as it should be and you accidentally put you’re just washed Indian pants on another clothing piece, the colors can be pulled in the other pieces. And you cannot wash this out. Beware travelers, it happened to me!


But next to this clumsiness of me, I have to tell you that I can’t wait to make another trip to Asia to bring some beautiful pieces back home.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...