15 januari, 2014

Woensdag still - Oma's huis

Fotografie Dani van Oeffelen | Styling Iris van der Meer

Deze woensdag geen still vanuit mijn huisje. Ik lig namelijk al twee dagen ziekjes op bed, en heb mezelf net achter de laptop getrokken om toch nog een still op deze woensdag te plaatsen. Deze still maakte ik alweer twee jaar geleden in samenwerking met fotografe Dani van Oeffelen, geïnspireerd op Oma! Dani en ik hebben meer fijne stills gemaakt. Kaarten daarvan zijn te bestellen via Kaartje2go.
---
This Wednesday no still of my own house. I’m lying in bed for the last two days with a cold, but I got out of my bed to put another still on my blog. This still is about two years old and I made it in collaboration with photographer Dani van Oeffelen. This Wednesday still is inspired on grandma! 

6 opmerkingen:

  1. Allereerst beterschap, maar wat een heerlijke nostalgische foto uit het archief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg bedankt Denise! Fijn plaatje indeed :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi fotootje! Echte oma-spulletjes, hihi. Volgens mij heeft mijn oma precies zo'n kanten kleedje op tafel liggen. Oh en beterschap! Hopelijk is het snel over.

    Leuke blog heb je! Ik ben pas weer begonnen met bloggen en ben een beetje inspiratie aan het opdoen. Ik kwam je tegen op bloglovin', waar ik je nu ook volg :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anna, wat leuk dat je op mijn blog terecht bent gekomen! Zeg het voort ;) Goed dat jezelf ook weer bent gaan bloggen. Fijne muziek van Cloud Control. Ik voel me inmiddels alweer een stukje beter.

    Liefs en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Heel erg mooi!!! Soms wil ik wel terug naar de tijd waarin je alleen maar dit soort spullen in huis hebt en je moet opdoffen voordat je de deur uitgaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks Meike! We hebben ook nog een Opa versie, die kun je via de kaartjes link vinden.

    Als een oude Oma langsloopt met een echt lekker Oma geurtje wordt ik heel blij.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...