06 januari, 2014

Vondsten IJ-Hallen - januari

Alles van de IJ-Hallen

Op het nippertje kwam ik er vorige week achter dat de IJ-hallen al dit weekend was. Ik hield er namelijk altijd rekening mee dat het altijd het 2e weekend van de maand open was. Deze maand is het twee keer! Het eerste en het laatste weekend van januari. Grijp je kans en zorg dat je er 25 of 26 januari bij bent. Dat weekend word ik weer een jaartje ouder, met daarbij een aantal wijntjes en wat extra slaap als gevolg. Voor mij dus pas weer in februari.

Ik ben erg blij met mijn vondsten deze maand. De beste koop is toch wel de lage cowboy laarsjes. Ze zijn echt leer, heel stevig en er is amper op gelopen. Ook kan ik niet wachten de zwarte kanten rok te dragen, samen met de top rechtsboven op de foto en het tasje dat ik van vriendin en geweldige kunstenares Marije Gertenbach kocht. Het tasje staat niet op de foto, maar ik beloof 'm binnenkort te showen op deze blog.

---
In the nick of time I found out that the IJ-Hallen were already this weekend. I thought that they were only open in the second weekend of the month. But in January it’s twice a month. So get you’re shot and be there on the 25th and 26th of January. It’s the same weekend I turn a year older, so with a couple of more glasses of wine and some extra sleep as a result. So I will go again in February. 


I’m very happy with my finds this month. The best buy I had is surely the cowboy boots. There made from real leather, they’re firm and there are hardly walked on. I also can’t wait to wear the lace black skirt, in combination with the top at top right. I also love the purse I bought from my friend and great artist Marije Gertenbach, It’s not on the picture but I promise I will show it soon on this blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...