20 januari, 2014

Still - Blue monday is a fun day

Bord linksboven 'prijs onbekend' Kringloop | Geboortebordje van mij | Mok en kop & schotel gekregen

De meest depressieve dag van het jaar, dat is wat het moet zijn vandaag. Laten we het erop houden dat ik nog nergens last van heb. Vandaag staan allerlei leuke dingen gepland. Deze ochtend ben lekker aan het werk, updaten van mijn website en natuurlijk bloggen. Lunchen doe ik bij mijn stiefpapa. Op ziekenbezoek een knuffel en een kus brengen. Vanmiddag ga ik naar mijn nichtje die nu alweer 1,5 maand oud is. 

Toen Lenthe nog warm in Merel haar buik zat heb ik voor de babyshower een mobiel en een gastenboek gemaakt. Naast het knuffelen en bewonderen van mijn nichtje ga ik ook de mobiel en het gastenboek fotograferen voor dit blog. En dan vanavond lekker borrelen  samen met lief bij mijn vriedinnetje Elisha. Kortom, blue monday is a fun day!
---
The most depressing day of the year, that’s blue monday Let’s say that it doesn’t count for me yet. Today is a fun day! This morning I’m working, updating my site and of course I’m blogging. Later on I'm having lunch at my stepdad, visiting him because he’s sick, to give him a hug and kisses. This afternoon I’m visiting my baby niece who is already 1,5 month now.




When Lenthe ♥ was still nice and warm in Merel tummy, I made a mobile and a guestbook for her baby shower. Next to cuddling and admiring my little niece, I’m going to make some pictures of the mobile and guestbook for my blog. Tonight my love and I are going out for a drink at my dear friend Elisha. Blue monday is a fun day. 

3 opmerkingen:

  1. Wat heb jij een onwijs leuk en gezellige blog zeg!
    Leuk dat je meedoet aan mijn giveaway samen met Elske!

    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks Arja! Zo weer een nieuwe blogpost, en binnenkort een aanvullende huisstijl :)
    Ik vind de kaarten van Elske zo leuk, super dat jullie zo'n leuke giveaway hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Trying to find the Ultimate Dating Website? Create an account to find your perfect match.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...