04 januari, 2014

DIY - Touwtje spannen

Touw € 0,95 Action (Ik heb 2 stuks gebruikt)
 
Een saai, wit traphek opleuken door een gekleurd touw! Dat is wat ik dit keer als snelle DIY heb uitgevoerd om het huis net weer wat kleurrijker te maken. En ja, ik heb het inderdaad snel gedaan. Mocht je het wat rechter willen dan kun je er wat meer tijd voor nemen en alles uitmeten. Als ik binnenkort wat tijd over heb, dan ga ik het ook zeker evenwijdiger spannen ;)

Ik kwam op dit idee omdat ik recent bij een huiskamerconcert was waar de eigenaren van het huisje (een mooi oud kerkje) wit draad door hun trap hek hadden gespannen. Erg leuk en vooral veilig als je kids hebt die hun hoofd er graag doorheen steken.

TIP: Je kunt allerlei vormen spannen, gebruik je creativiteit en maak er wat moois van!

---
Pimp a boring white stair gate with a nice tinted rope! This is what I have done as a quick DIY to make our house just a little bit more colorful. And yes, I did it quick. If you want it to be straighter, you just have to measure it out and take some more time for it. 



I came to this idea because I was recently at a living room concert and the owners of this pretty house (a nice old little church) strained a white rope through their stair gate. Very nice to see and safe for kids who like to stick there heads trough the stair gate for fun.



1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...