11 december, 2013

Woensdag stills - Vondsten IJ-hallen #December

Alles van de IJhallen

Afgelopen weekend was het weer zover, onze maandelijks inkoopweekend op de IJhallen. Wat er in bovenstaande foto te zien is, is maar een kleine selectie van dat wat ik dit keer daadwerkelijk heb gescoord. Ik heb onder andere ook voor het eerst een broek gekocht. Een jeans zelfs, voor maar € 1,- en hij zit perfect!

Waar ik extra blij mee ben zijn de vesten van het deense merk Nümph, wat vind ik dat een heerlijk merk. Normaal let ik niet per se op de merken maar sommige merken zijn gewoon juweeltjes die van mooiheid in je oog prikken. Ik hou niet zo van de kou hier in Nederland dus deze vesten gaan goed van pas komen. Heb ik je al geïnspireerd om ook op de IJhallen je inkopen te doen?


2 opmerkingen:

  1. Mooi score weer! Toch maar een keer heen! En bedankt voor de tip, ben dol op Deense mode, kende het nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen dank! Ik ben benieuwd wat je vind op de IJ-hallen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...