09 december, 2013

#2 Een fruitige kerst - Applecrumble


 
Receptuur Sarah aan de kook | Fotografie Rolinda Windhorst | Productie & styling Iris van der Meer | Assistent styling Cas Beentjes | Plateau € 39,95 Accessorize Your Home | Kaars € 0,85 Dille & Kamille | Beker + ovenschaaltje privé bezit.

De week heb ik lekker een weekje vrij. De perfecte timing om deze apple crumble te maken. Alhoewel je geen uren vrij hoeft te maken om deze crumble te maken. Hij is snel klaar en heel erg lekker. Deze is gemaakt van de appels uit Sarah haar eigen tuin. Hoe we tot deze leuke Blog samenwerking tot stand zijn gekomen lees je hier.
 

De DIY die ik bij deze shoot ontdekte heb ik al eerder op mijn blog geplaatst. Inmiddels plaats ik de kopjes allemaal op z'n kop (hoe dubbelzinnig). Omdat ik dat zelf praktischer vind. Het recept van deze week vind je op de blog van Sarahaandekook.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...