21 december, 2013

December - Kerstboompje

Boompje 60cm € 19,95 Intratuin | Versiering divers o.a. Intratuin, kringloop, Action en Pols Potten

Dit jaar kwam ik al heel vroeg in de kerststemming! Selin en ik werden uitgenodigd voor een kerstworkshop boom versieren door Intratuin. We zochten onze boom uit en gingen in oktober de houten boom al versieren. Eigenlijk ook een vorm van DIY alleen dan zonder dat je de boom zelf maakt. Intratuin heeft verschillende thema's voor de decoratie zodat je helemaal je eigen smaak kunt shoppen! Ook kun je allerlei leuke items die je nog ergens in huis had liggen in dit houten boompje hangen. 

Compilatie van de workshop! Selin in alle concentratie bezig aan haar kerstboom. 
 
Nu, na twee maanden opgetuigd en al op zolder te hebben gestaan heeft de boom een mooi plekje. Hier en daar nog wat aangepast met eigen items. Intratuin verkoop deze maand fijne houten kerstboompjes die sfeer geven aan je huis zonder alle poeha van kerstversiering. Op de plankjes zet je waxinelichtjes en je hangt er wat ballen aan. Sfeervol en vooral weer terug naar het oude. Want onze Opa's en Oma's zijn ook ooit begonnen met echte kaarsen in de boom.

Natuurlijk heb ik naast dit kleine boompje nog wat kleine decoratie opgehangen. Zo heb ik de slinger die ik voor Buitenleven heb gemaakt in de gang hangen, met alle kerstkaartjes eraan. Deze zomer heb ik een dode tak uit de duinen meegenomen. Nu met decoratie eraan en dan vooral de zingende engel van Jurianne Matter. Vorig jaar zat deze beauty bij de Buitenleven, echter kun je nu ook de nieuwe editie kopen in verschillende shops.

 
 Poster 'limited edition' € 30,- Zilverblauw.nl | Zingende papieren engel per 7 stuks € 9,95 Bijzondermooi.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...