28 november, 2013

Woensdag still - DIY Kaarsenstandaard


Bekers gekregen van de buurvrouw van mijn moeder | Kaarsen donker paars en roze € 0,59 Xenos | Paarse kaars € 0,85 Dille & Kamille 

I know, een woensdag still op de donderdag. Fail! Toen ik gisteren na een dag decor maken wou beginnen aan mijn still was het licht al drama. Inmiddels is het zo diep de herfst in dat het na 16.00 uur voor mij al redelijk lastig wordt om nog te fotograferen. Vandaar mijn woensdag still deze keer op een donderdag.

Deze DIY is enorm easy! 5 minuutjes werk en je hebt drie kaarsenstandaards. Ik ben erop gekomen omdat ik vorige week een kaarsenstandaard nodig had voor een food shoot en alleen een kopje bij me had. Soms moet je improviseren en komen de beste ideeën op. Je druppelt wat kaarsvet op de plek waar je de kaars wilt hebben en zet de kaars er daarna op. Let er wel even op dat je de kaars recht op het kaarsvet drukt. De kaarsen blijven daarna prima staan! Voila, lekker warm voor de koude donkere dagen.


Note: Mocht je de bekers weer willen gebruiken dan kan je het kaarsvet eruit schrapen en daarna met kokend water de restjes er goed uit schrobben.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...