11 november, 2013

Vondsten - IJ-Hallen #november


Tasje € 3,50 | Zwarte espadrilles van Dolcis € 2,- | Grijs shirt met franjes € 1,50 | Bloemen vestje € 2,- | Boots van Doenya € 18,- IJ-hallen

Dit weekend was ik er weer, de IJ-hallen. Volgens de website de grootste vlooienmarkt van Europa! Na vorige maand zweerde ik zoveel mogelijk op de IJ-hallen te kopen i.p.v. nieuw in de winkel. Deze keer stonden we - ik en vriendin - vroeg op met hoge verwachtingen, aangezien we vorige keer na alleen al een halve dag met volle tassen en nog steeds money in the pocket thuis kwamen.

Het was enorm druk
. Wij wilden natuurlijk van kraam naar kraam voor de mooiste items. maar soms werd je gewoon ingesloten door trolly's en kinderwagens. De drukte was wel super voor de verkopers en dat verdienden ze zeker! Vroeg op en dan de hele dag in de kou (want het was koud) je standje beheren en daarbij het doel om zoveel mogelijk te verkopen. Brrr, I know how it feels.

Deze keer vond ik er minder 'leuks' tussen dan de vorige keer. Misschien ligt het aan de dag - dit keer waren we op zondag - of misschien verschilt het aanbod gewoon per keer.
Gelukkig toch nog wat leuke items op de kop getikt. Ik ben in love met mijn tasje en boots. En nu ik na twee jaar eindelijk weer op hakken kan lopen kon ik deze Espadrilles niet laten staan voor € 2,-.

Volgende maand ga ik zeer waarschijnlijk weer. Dan voor de decembermaand en de verjaardagsmaanden, waarbij in onze familie en vriendengroep vrijwel iedereen jarig is.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...